Plany lekcji + motywujące plakaty do pobrania!


Szkoła niestety i w Polsce już się rozpoczęła, chociaż w tym roku można powiedzieć, że aż dwa dni więcej wolnego, bo weekend!
Mam dla Was kilka planów lekcji, które zrobiłam dla własnego użytku, jednak może i Wam się przydadzą, prócz tego trzy plakaty motywujące do nauki. Polecam pobrać, wydrukować i przywiesić sobie przy biureczku :)
Wiem, że większość jest nadal w wakacyjnym designie, ale palmy przypominają mi o tym, że już niedługo znowu lato <3 <3 <3

Aby pobrać zdjęcie w oryginalnej jakości wystarczy kliknąć link i po prostu zapisać zdjęcie, które nam się wyświetli :)















W jakiej szkole teraz jesteście? A może już studia? Jeśli tak to, jaki kierunek studiujecie, albo planujecie studiować? :) 

14 komentarzy:

  1. Masz talent - dobry kierunek sobie obrałaś. Pierwszy najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te palny lekcji <3 Ja jestem obecnie w drugiej klasie liceum na biol-chemie trochę się obawiam teraz bo zaczną mi się rozszerzenia :/

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę szła do 2 klasy liceum :)
    Świetne plany lekcji, na pewno któryś pobiorę i powieszę w pokoju.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plany :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym roku zaczynam przygodę ze studiami, kierunek jaki wybrałam to geologia i górnictwo :)
    btw, świetne plany lekcji, 1 i 3 już pobrany! dziękuje :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne te plany lekcji, ja już swój pobrałam ;)
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne plany i super plakaty na pewno jakiś pobiorę 😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne plany lekcji! Masz pomysł i fajnie go wykorzystujesz :) Ja jestem po technikum graficznym, obsługę programów mam w małym palcu, czasami gorzej jest z kreatywnym pomysłem na stworzenie czegoś nowego :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Na pewno skorzystam)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne są te plany, na pewno z któregoś skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za moich czasów takie rzeczy można było tylko kupić w papierniczym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń