Second hand haul

Dzisiaj przychodzę do Was z małym lumpeksowym haulem zakupowym. W sumie to pierwszy tego typu post na moim blogu. Mam nadzieje, że Wam się spodoba :)



Ogólnie mam takiego pecha, że rzadko potrafię znaleźć coś interesującego mnie w sklepach typu second hand. Gdy przyjeżdżam do Polski, choć raz muszę przejść się z babcią, albo z chłopakiem i zobaczyć, czy może akurat tego razu dopisze mi szczęście. Zazwyczaj kończy się, że wychodzę z pustymi rękami. 
Tu w Danii jako tako nie mamy lumpeksów odzieżowych (a może mamy, a po prostu o tym nie wiem) mamy, zaś genbruksy. Zaczyna się to od genbruksplads, czyli placu na który każdy chętny zwozi z domu wszystko co już mu nie potrzebne. Od mebli, przez elektronikę, po ciuchy. Wyznaczone są na każdą rzecz różne kontenery. Później pracownicy troszczą się o to co nadaje się na sprzedaż, a pozbywają tego co już nikomu się nie przyda. I tak wszystko dobre przechowywane jest w ogromnych halach, z których raz na dzień wykładane jest do sklepu mieszczącego się nieopodal.
Raz na tydzień staramy się z moim tatą przejechać tam i zobaczyć co nowego się pojawiło. On często patrzy na rzeczy ogrodnicze i budowlane (nawet rzeczy do remontu można tam kupić), zaś ja patrzę na dział odzieży i udało mi się już kilkukrotnie wreszcie coś trafić ;)
1. Wiosenna kurtka - właśnie w tym sklepie udało mi się dostać nową! wiosenną kurteczkę. Może to nie kurtka bomber, aktualnie modna, ale ja nigdy jakoś wielce nie szłam za modą ;)
2. Zwykła dłuższa koszulka - ogólnie jej kolor lekko różni się, niż na zdjęciu, ponieważ jest bardziej bordowa. Spodobał mi się jej materiał, nie wiem z czego jest zrobiona, jednak jest taka lejąca się i super się układa, kiedy wsadzi się ją w spodnie.
3. Następna zwyczajna koszulka w niebieskie paski - uwielbiam paski, choć pogrubiają i sądzę, że również i mnie jest więcej, kiedy mam ją na sobie. Jednak pomimo, że identyczną tylko czarno białą mam już od dawna, to za 2,5 zł szkoda było nie kupić :) 
4. Słodziutki sweterek z Myszką Mickey - sweterek to bardzo dużo powiedziane, ponieważ nawet na zdjęciu widać jak cienki jest materiał. Ale jest szyta niby jak sweter. W każdym razie kocham motywy Disney, pomimo, że niedługo mam już 20 urodziny!
5. Ostatnią rzeczą jaką udało mi się dostać jest gruby sweterek crop top, jednak z racji, że jest o dwa rozmiary mi za duży to dla mnie już nie jest crop top. Dodatkowo, dopiero po wypraniu jej i przy robieniu zdjęć zauważyłam, że ma małe materiałowe kwiatki. 

A Wy kupujecie w lumpeksach? :)
Macie pecha jak ja, czy często trafia Wam się coś ciekawego? :)


48 komentarzy:

  1. Świetna ubrania upolowałaś! :D

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka w paski i miki najlepsze!
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie trafiłam na coś ciekawego w lumpeksie, więc rozumiem twój ból. :<
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że nie tylko ja :D
      A może po prostu zawsze źle patrzymy? :D

      Usuń
  4. Mam 23 lata, sama chętnie założyłabym ten sweterek z myszką miki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super haul. :) Ja od dłuższego czasu chce się wybrać do lumpeksu, ale nie mam kiedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pewnością wybiorę się, gdy już będę w Polsce :)
      Może coś i w Polskich lumpkach wypatrzę choć raz :)

      Usuń
  6. Kilka lat temu uwielbiałam robić zakupy w takich sklepach. Zawsze wychodziłam z pełną siatą ubrań, których zwykle nie zakładałam i zalegały w szafie. Odkąd zaczęłam ginąć w stercie ubrań postanowiłam je oddać po rodzinie i znajomych. Teraz mam kilka ubrań na krzyż, ale nie żałuję, przynajmniej mam te rzeczy, które naprawdę lubię i chętnie noszę :)
    Chociaż nie ukrywam, że czasem korci mnie, aby wejść do SH i trochę poszperać :3

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek i bluza z Myszki Myki naj *-*

    obserwuję i zapraszam do mnie :D
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Post świetny i śliczne zdjęcia, jednak zauważyłam mały błąd. W jednej z linijek pisze sprzedasz, a powinno być sprzedaż. Sweterek z Myszką Miki jest świetny!
    Pozdrawiam!
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Teraz lumpeksy stają sie coraz popularniejsze. Ja jestem ich zwolenniczką! Uwielbiam je. Mozna znaleść nawet nowe ubrania za bardzo niskie ceny!
    Ta kurteczka jest śliczna!
    http://sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy upolowałaś! :) Ta kurteczka jest super! :)
    http://wikaablog.blogsot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kurtka jest najlepsza ;)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny haul, najlepszy sweterek z Myszką Miki :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, wspaniałe rzeczy :) nic dziwnego że je kupiłaś, są cudowne ^^ naprawdę świetny haul :) ja kupuję w lumpeksach, bardzo często. jestem przynajmniej raz na tydzień. uwielbiam to, zazwyczaj zawsze znajduję dla siebie przynajmniej jedną rzecz, ale najczęściej jest ich pięć lub więcej. mam jeden ukochany lumpeks i jestem w nim zawsze, mają cudowne rzeczy w niskiej cenie a we wtorki sprzedają wszystko po 1 zł :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, to świetne takie wyprzedaże po złotówkę :) Na serio można coś świetnego znaleźć praktycznie jak za darmo!
      Również pozdrawiam kochana! :*

      Usuń
  14. Ubrania świetne! Muszę się znowu przejść na łowy :D Podoba mi się ta bluzka z myszką mickey :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne te ubrania :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie posty luumpeksowe!
    4 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta kurteczka wiosennna jest prze piękna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy udało Ci się upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne ciuchy!
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę genialne ubrania upolowałaś :)
    Bardzo spodobał mi się ten sweterek z Myszka Micky :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze przyznać, ze naprawde świetne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Też taki genbruks to fajna sprawa. Znalazłaś masę fajnych rzeczy. Szczególnie podoba mi się sweterek z myszką Mickey :) Ja rzadko chodzę do lumpeksów. Chociaż czasem na prawdę można znaleźć ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi sie ta koszulka w myszkę mini i kurteczka świetna! ;) Czasami też tak mam, że jak na złość nie mogę nic znaleźć, jednak uwielbiam lumpeksy ;) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ;)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam 2 razy w lumpeksie i nic nie znalazłam,teraz już nie chodzę może te 2 razy mnie zniechęciły :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Ciebie, byś dała jeszcze jedną szansę takim sklepom :D Też miałam czas, że z ogromną niechęcią wchodziłam do takich sklepów, również z tej samej przyczyny co Ty :)

      Usuń
  25. Uwielbiam lumpeksy! Większość ubrań mam właśnie z takich sklepów. Można znaleźć rzeczy, które są oryginalne, ładne, a często nowe. To moje ulubione sklepy odzieżowe. Bardzo często wychodzę z lumpa z nowymi zdobyczami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej oryginalny i często niepowtarzalne! I za małe pieniądze ! :)

      Usuń
  26. Jeszcze nigdy nie kupowałam w lumpeksach, ale chyba już wiem co będę robiła w piątek ! :)
    http://olivvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zdobyczy, kurteczka jest śliczna!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite zdobycze, w dodatku wyglądają jak nówki! Mi ostatnio udało się upolować... SKÓRZANĄ (prawdziwa skóra!) kopertówkę za... 2 złote!

    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajna ta kurtka! ;) Ja zazwyczaj na zakupy chodzę do centrum handlowego, gdzie mam wszystkie ulubione sklepy na miejscu. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kurtka! Masz świetnego bloga, fajnie się czyta, obserwuję :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzka w myszkę miki jest genialna <3 Perełki same zmalałaś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweterek z myszką prze fajny :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo :) i ile kasiory zaoszczędzi się w kieszeni :)
    kurtka i sweterek z myszką są fantastyczne- sama dumnie bym nosiła <3

    pozdrawiam:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz ładny wygląd bloga, do tego miło piszesz a czarna koszulka jest super!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/make-them-shiny-and-healthy.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post <3 Również kupuje w lumpeksach i na prawdę można znajeść coś fajnego i nowego jeszcze z metkami <3 Super blog <3 !!!
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy upolowałaś c; obserwuję i zapraszam do mnie
    ♥ xyu.xyuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny ten sweterek z Myszką Miki. Też za niedługo będę obchodzić 20 urodziny, ale z Disneya się po prostu nie wyrasta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow naprawdę świetną znalazłaś tą kurteczke!

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie targi sa idealnym miejscem na zakup tanich ciuchów. Jest to bardzo praktyczne, gdyż oszczedzamy w ten sposób pieniądze i jestesmy eko dla naszej planety :)

    OdpowiedzUsuń